جزوات آموزشی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی

با سلام خدمت شما دوستان امروز برای شما 4 تا از جزوه های آموزش شرکت ره آوران فنون پتروشیمی رو برای شما قرار میدم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره و می توانید به صورت مستقیم دانلود کنید:
مبانی پمپ ها: حجم 5 مگابایت | لینک کمکی
در این فایل شما با انواع پمپها، دسته بندی و عملکرد پمپ ها آشنا میشوید
محاسبات پمپ ها و توربین ها: حجم 2.5 مگابایت | لینک کمکی
در جزوه شما با محاسبات مربوط به پمپ ها،توربینها وروابط حاکم بر آنها آشنا می شوید
مبانی کمپرسور: حجم 4.3 مگابایت
در این فایل شما با انواع کمپرسور ها، دسته بندی و عملکرد کمپرسور ها آشنا میشوید
آشنایی با شیرهای صنعتی :حجم 4.4 مگابایت
در این فایل شما با انواع شیر های صنعتی، نحوه انتخاب و تنظیم شیر ها اشنا میشوید

10 نظر برای “جزوات آموزشی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی

    • با سلام دوست عزیز من خودم با اینترنت دایال آپ الان تست کردم دانلود شد.
      شما لینکها را به دانلود منیجر بدهید دانلود میشه.شما چک کنیدب بینید وردپرس یا لینکهای فایلها برای شما فیلتر نیست.اگر امکانش هست با یک ISP دیگه چک کنید به من خبر بدید تا فایلها رو یه جای دیگه آلود کنم براتون.

  1. با سلام
    خواهشمند است در مورد ابزار دقیق دیگ های بخار مطالب تخصصی بصورت pdf یا سایت بفرستید
    همچنین در مورد عضویت در سایت http://www.rahavaran-tc.com
    راهنمایی بفرمایید
    با تشکر
    حسین احمدی
    hossein.hosein61@gmail.com
    با سلام خدمت دوست گرامی
    برای عضویت در سایت مورد نظر از این لینک استفاده کنید http://www.rahavaran-tc.com/farsi/View/register/index.php
    و چنانچه مشکلی داشتید از طریق لینک تماس با ما مشکل را در میان بگذارید.
    بنده به صورت تخصصی راجب ابزار دقیق اطلاعی ندارم ولی این سایت
    http://controls.engin.umich.edu/
    راجب سیستمهای کنترلی مطالبی رو گذاشته شاید به دردتون بخوره.

  2. salam, aga vagaan jozvehaye jalebi gozashti baramun
    age emkanesh barat bud bazam bezar, jozveye mohasebate termodinamiki o sayyalati o entegal hararat o ina.

    سلام دوست عزیز خوشحالم که جزوه ها بدرد شما خورد چشم بازم در خدمتتون هستم با مطالب جدید

  3. سلام
    خسته نباشید
    فایل مبانی کمپرسورها را حتی با دانلود منیجر هم نمی تونم دانلود کنم چکار کنم؟
    دوست عزیز من خودم با اینترنت دایال آپ تست کردم شروع به دانلود کرد احتمالن سرور فایلهای وردپرس در آی اس پی شما ف.یل.تر هست. شما از ف.یلتر ش.کن استفاده کنید احتمالا موفق می شوید.

  4. salam,
    jozvehaye amozeshe ba error danload mishavand
    lotfan anha ra be e-mail man befrestid.
    در اسرع وقت براتون روی یک سرور دیگه هم آپلود میکنم ولی احتمالا مشکل از آی اس پی شما با سیستم وردپرس(فی.ل.تر.ینگ) هست چون اینجا به راحتی دانلود میشه

  5. lotfan software » EES» RA BARAYE MAN BEFRESTID.
    دوست عزیز نرم افزار ees رو میتونید از اینترنت دانلود کنید ولی برای استفاده از اون نیاز به یک لایسنس کی دارید که من نمیتوانم(چون ندارم) در اختیارتون بگذارم با کمی سرچ در سایتها به خصوص سایت 4shared میتوانید به نتیجه برسید

  6. بازتاب: جزوه محاسبات در پمپ، توربین و کمپرسور | فروشگاه فایل دانشجویی

بیان دیدگاه